![]() | ||
| Rumah Abadi!! |
HAHA!!ni la mase naik bus otw nk gi umah abadi ea..kui2..1Malaysia,1kelas,1Bas!!haha..sedak molek mase nih..glok3..tngok tu la..pose maut siap atah bas..haha..mase nih tcer follow sep2 ak ngn ketow ye..kat belakng tuh..haha..drebar bas sporting nk mapuh..haha..hok hapening nyoh..sep2 ak terlajok jln daa..haha..xpasal2 kene jalan follow jln tepi pantai..haha..masuk dalam kpg ore r mase tuh..sedak la..time jln2..xreti langsung duk diam..haha..ak la hok kenow khenak..kejam2!!ada tuh..mase duk jln2..jupo ayam kapong..haha..soo..ape lagi..ak pom ngato r paih palo uh..haha..jgn lepaskn peluang..letih gilo2 jln..tcer plop naik ketow kuk blakng..haha.dalam setengh jam tuh..baru sampai umah abadi..haha..sampai sanow..ngadu kpo umi abadi la letih..hah..last2..kak abadi wak air cincau..sejuk molek minum..berebut siap sep2 nih amik..haha..siap namboh ag..ak x..ak baek..ak mkn sikit jer..eheh:-)..lepas tuh..gi main batu selambut la..intan ganah skali..haha..then we shared tntang games mase kecik2 dlu..haha..tcer pom gitau gak games2 mase ye kecik kat sabah uh..huaha..lepas tuh kitorang jamu nasik ayam!!bez!!namboh siap!!haha..
Sekali tngok..yana uh macam duk on my paha..haha..tp dok la!!jelar molek nok duk atah ribo ak!!haha..genyar2!!..haa..mase nih best skali..hak3..lepas maye asar uh..tcer gi r balik mktb kejap..haha..soo..sek2 laki nih ape ag..curi2 gi pantai la!!haha..lari siap gi terjun dlm air!!bez!!tp mula2 tuh,ak xmandi pom..haha.ak juz main pasir jah..pekong kat sep2 nih..haha..sedak molek khenak budak2 xmature ea..kih2..mase nih sep2 puan ado doh..haha..siam molek kat dila.ak ingt ag..ye kene angkt kt sep2 nih n keno pekong kat dlm air!!haha..yana n intan lau xsilap ak hok angkt ye..haha..dah la kunci loker hilang..hp plop,masuk dalam air..wkaka..lawok ase..pade muko..tp,ak pom kenow gituh jugoik..bengong fadhiz n capik uh..ado patot..ye gi hambat ak masuk dalam air!!haha..lau ak xmasuk,ye nk pekong..demi mnjaga reputasi ak..ak pom masuk sdiri la..wakkaa..sedak molek mandi..haha..dalam air tuh siap wak ballet ag ngn abadi..haha..dalm 20 mint tuh..tcer pom mai bawak bola!!..haha..lagi la hepi sek2 ak maen bola dlm air..haha..tcer kejut siap tngok sep2 nih mandi..haha..paih palo gilo jugok..mse nih ye kene kambus dalam pasir..haha..sep2 puan la kambus..hhaha..then sek2 nih pom amik gmbr skali ngn ye n tcer..haha..sedak molek mase ea..haha..bez!!lau ada mase ag..jom2 kito gi plop!!nok??!!haha..



No comments:
Post a Comment