Haha...tadi aku terbelek2 gambar yang lucu kat google..tetiba..aku jumpa la benda2 nih..haha..aku boring2..jadi..drpd aku duk buang masa..baek aku post benda2 nih..haha..walaupun xselucu mana pun..bagi aku ok je r.haha.yg penting..ak nk blog aku still active agi..haha~..okeh!!zassssss~
haha..ni la sebab Allah hanya turunkan air hujan je dari langit..kalau tidak..hmmm..tngok la bus nih..haha..aku pom xtau dari mana asal usul bas nih..haha~...maybe di 'tohok' oleh alien kot..haha~...yg penting..bus nih soooo pelik bagi aku..haha~
alahai..next time..tolong la...aku rayu la kat jkr suruh baiki jalan berlubang nih...kalau tidak..hmm..ini la jadi nye..haha~...sebesar2 bas pom bleh muat kat dalm lubang nih..memg magick btol!!!haha~..magick..ssshhhhh~hehe..
Akibat terlampau sayngkn gajah peliharaan ni..sanggup tuan die nk bawak berjalan2 guna bus..hahah..nk save tenaga la tuh..kalau jalan kaki..mesti penat..gajah pun penat..tp kalau naik bus..haha..jimat sikit ekonomi n tenaga tuh!!haha~..bas tambng nk pergi bersiar2 kat bndr murah je..tapi.....agak2 nye..bleh ke gajah nih naik bus??haha..tp xada plak peraturan kat bus yg gitau 'elephant is not allowed'..kui2
haha..ni satu lagi...disebabkn bumbung bas bocor..habis banjir dlm bus..tp elok jgak nih..kalau naik bas nih..bleh la bersenam kn..hhahah..bleh nk kuatkn otot kat lengn tu..tergantung la korang kat sane..asalkn jgn berbunyi mcm monyet sudah..haha~..''uukk aakk aaakk".haha~..run from flood!!!!!!!!safe ur life!!!haha!
Wakaka..ni lagi satu..spesies nk terlampau cepat...akibat tempoh nk siapkn jmbtn tu lama..jd..sanggup driver bas nih nk korbnkn bus dye..haha~...tp bagus jgak nih!!haha..sambil nk menyeberangi,bleh la duduk kejap..kerusi bas kn ada bnyk..haha~...lebih2 lagi kalau bus nih ada airconditioner..comfem aku gi masuk tido nih..haha~..sungguh heran bin ajaib!
kalau la ni bukn sekadr gambr saja..komfem aku ase bas nih dah digari polis nih sbb membunuh penumpng ea..hahah~...tp mujur la just gmbr je..tp..laku ke bas nih??ada ke orng nk naik??nmpk cam benar2 scary!!!hahah...nampk cam btol je nih..mesti ada hntu dlm bas nih kn>??haha..>,<
OMG!!!run!!!!slmtkn diri!!haha...gila la..nmpk cm real je effect ye nih...haha..kalau la btul..kompem penyek dah bus nih..hahah~...pelik2 la bas zaman sekrng..well..skarng kn dah ramai ada kreta..so,coz tu pngusaha bus kena kreatif n create benda2 cam gini..baru dpt tarikn dr orng ramai..haha...tngok!!the snake!!!
Hai..nk beli bas sndiri..mahal..jadi..baik kalau ubah basikal je jadi bas..ahah...kn hebat nih..jimat duit..haha...seksa molek aku tngok pnumpang nih...hahhak..mesti xdapt bnafas ngn smpurna ea..haha...fuuhh...sabar2..lima minit lagi kita sampai kt skulah..orait!!
tekejut x??haha..korng ingt motor je yg bleh uat gini??bus pom bleh la beb!!!!haha..hebat molek nih..willly tuh!!haha~...habis la rosak bus nih..tngok kt depan tu..ada yg tulis 'cool bus!' haha...memang cool nih!!cool n hot!!haha...alahai..msti terbeliak mak bapak bila tngok anak2 dyorng yg balik dari skulah dngn menaiki bus nih..haha..terkejut sampair terkeluar jntung nih!!yeah!!
IF U ENTER,U WILL DIE!!!..haha..ni la aku ase signboard yg spatutnye ada kt pintu masuk bas nih..haha..mengerikn..dikunyah idup2 la nih..haha~...huish2..dasyat betol la bas zaman moden nih...dasyat+pelik!!haha...memg best kn kalu bas kat malaysia pun ada yg buat cam gini..haha..mesti menjadi tarikn pelancong nih!!baru la ramai orng asing nk dtng..well..cuti-cuti malaysia la katakn..haha...pelik2!!!














