Assalamualaikum w.b.t...
alahai...hari ni sngt sangat sangat boring..haha...xtahu nk buat gapo lagi...duk tngok2 senarai gmbr dlm hp aku..tiba2 terjumpa gmbr2 nih..jad..baek ak upload je r dlm blog ak nih..bleh lau aku nk share cikit cerito2 nih..hahah..ni mase hari jumaat..sep2 aku(aku,alif,afiq n biyamin) gi r kat rumah seri anis..hehe..*mentor aku tuh!!*..rumah ye duk kat Bunut Susu..fuhh..mujur x sesat mase sep2 aku gi nih..well,sep2 aku xkenal lagi rumah seri..ni pun sep2 aku gi dgn bantuan talipon seri je r..hahha..mujur xsesat..haa..dalam post aku kali inih..aku dah letak pictures mase dlm keto n mase duk kat umah seri..haha..best!ni la first time sep2 aku kuar ngn keto skali..mase gi nih..sep2 aku g ngn keto biyamin..(^,^)
oh tidak!!!ni la alien..haha..molek la kakah nih..haa..ni la Muhd Alif Asyraf bin Amin..hehe..ado sapo2 nk masuk merisik dio??meh gitau aku..meh aku tlng ejah..haha..single agi nih..waakakaka..ni la budak yg xreti duk diam atah keto..tngok tu ah..buah nk mapuh eah..haha..tp best!!xdok kakah nih..sunyi idup aku..hahah..oraiittt!!!!...
haha..sapa tau ni gmbr siapa??ni la sep2 popular...biyamin @ udang galah la nih..kah2...ni la ben..empunya kereta..mjur ado kakah nih..bleh tolong ngejah keto..lau x,.kompem xgi doh rumah seri ih...haha..kakah nih jgak la jd driver.tp driver semntara jah..haha...malah apah kakah nih nk bowok keto..sio2 jah aku upoh gaji tiap2 bulan...cehs!..mujur bever ado...
haha,,ni la biver..abng driver sep2 aku nih..hahaha.maso gi kat jeram linang ai tuh..dye jgok yg driver..kah2...well..terlampau giyang nk bowok keto la brader kito nh..mula2..ben yg bowok ketow nih..tp..last2..bver plop yg bawak..coz ben xberani ngt..ben baru je amik lesen maso nih..huahah..biver xpo..doh pro..okeh!!bowok molek2 la ketow nuh..kah2...
berigakk!!duk wak gapo tuh??kacik kuku la nih..haha..napok ngt kuku panjng..tu la mg..duk kat umah..bukn reti nk kacik sediri..asyik2 suruh ma mg je yg kacik..haha..golok ngoti la..tapi kiro baguh la..maso nih ari jumaat..jadi dah mnjadi sunnah nabi s.a.w kalau kito kacik kuku ari jumaat nih gak..haha..biso2..alim2!!!
suko???suko sokmo!!aku kene lau kuku mg daroh kene pisau tajam tu..baru la aku suko terbahak2 kekgi..haha..hepi la ye coz ley gi umah homeroomate ye...haha..umah seri la..well,abng lop nih kan presiden rumah mawar..hik2..haa??mawar or mawas??kah2...cehs!!terbatuk n terasa aku nih!!kurang asam!!!
masa nih dah odw nk balik dah..ni duk kat atah keto ben..maso nih jgok hujan..tp mjur la xlebat ngt..haha..mjur hujan biasa2 je..bak kato ore tuo(azhari/nelayan)..hujan rahmat la nih..kah2..direstui molek sep2 aku gi umah seri nih..haha..yeah!!ado berkat nih...kah2..nk nyero siap aku duk atah ketow sambil tngok air hujan..ngepek biver..ye nk tinggal aku tepi jln coz ak tidow!!ahaha...taik ngoti... baru je sampai nih...fuuhh..meme letih la nk cari rumoh nih..haha..akhirnya..dah bjaya!!!yeah!!haha..tngok biver tuh..sedak2 jah tido..weh!!kabar ko dok mg nih??ni umoh ore la!!sedak2 jah nk tido..haha...sie dyo..letih la tuh!kah2...aku jugok hok sengeh sokmo..haha..lawok weh tngok aku..i hate my pic!!hak2...xsuko2!!
bbuurrgghhh..!!!..kenyang2..hak2..dah habis mkn la nih..haha..kenyang ngoti la tngok muko sep2 nih..tp.sempt mkn sikit jah..haha..onestly,sep2 aku xtau plop yg seri nk uat jamuan..jd,sep2 nih pakat dah lunch dah kat rumah..coz tuh dah knyang blako nih..haha..sep2 aku gi nk kenal je..ish seri nih..buat susah je..haha...thanx!!!4 the meeee hun..nice!
haha..cuba teko..mano so seri??hak2..hok pakai kain tudung pintu ah seri anis..hehe..ni la tuan rumah..orng yg memasak mee hun goreng nih..pandai la dye masak..best..nok agi bleh??haha..rugi..kau smpt mkn sikit jah..haha.cehs!!malu ekpom..skalo..aku mkn bnyok..tp ntah knapa tetibo aku malu jah on tht day..haha..well aku kn pemalu..ahaha...yg tudung itam plop is zilah..(mice)..hahah...mula aku sapa..ak xsngka yg ni is zilah..ye r..aku ne tau yg rumah ye 2 orng nih dekat..mati2 aku ingtkn ye nih orng lain..tp mjur biver gitau aku yg ni la rat..haha..kejut aku!!cehs!!baru aku tau diorng tinggal dekat2!!!!hahah....
alahai..malu ke??haha..malu saya..kih2..owh..pemalu rupanya..baru ku tau..haha..haa..tngok mee huun tuh..menggoda betul!!haha..best!!thanx seri!!!senyum sokmo la budak seri anis nih..aku xpenah tngok ye masam..haha..bagus!!senyum la sokmo..senyumlah2 ahai cek mek molek..cewah!!
haha..orang asing!!PATI!!hahak..hoh..ni lah zilah lau nk tau gak..haha..ye nih..lau tngok gini meme napok je mcm pendiam..tp lau ye start bukak mulut..memg 2 malam la xbehnti..haha..tu pun aku ase hmpir 3malam kot xbhenti ye kecek..haha...budok hingusan nih..ngato biver sokmo..baloh sokmo ngn biver..kah2...tp lau ado pink (hafiz yani) sedap agi..mesti ye mapuh parok2 bdak nih..haha..kompem baloh smpai ke malam la lau sep2 ye btemu gak..mjur pink xmari...
Alahai..baru ngah syok2 aku duk menaip..dh kene panggil dah..haha..saem aku nih..sibuk2 je..nk ajok aku gi derak!!cehs!!ho la..aku gi la nih..tunggu la kejap..haha..ngepek ye..aku jnji nk gi kul 2.45..tp dah kul 3 aku duk main koputer agi..haha..okeh!!smpai disini ke la..lau ado maso..aku post2 la gapo2 hok aku nok...hahaha...caro r..sedak or xsedak..asalkn aku puah hati..kah2...aduhai esah..kui2..okeh2!!daa~
Wassalam w.b.t....(n,n)..
p/s:nk gi derak ngn saeng at KB!!yeah!!daaaaaaaaaaaaa~haha...